poniedziałek, 15 czerwca 2015

Day 7


Jako, że dzisiaj mamy smętny i deszczowy poniedziałek postanowiłem odpuścić sobie monotonny opis dnia. Chciałbym podsumować ten weekend oraz Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu, który śledziłem od piątku do niedzieli. W pierwszym dni festiwalu zostały zaprezentowane piosenki Skaldów przez wielu młodych i znanych artystów. W sobotę zostały przedstawione SuperPremiery 2015, w których ukazali się między innymi Maryla Rodowicz & Donatan "Pełnia", Natalia Kukulska "Miau", Maja Chyży "Będę kochać" oraz Kozak System & Red Lips "Kochaj i żyj". Statuetkę wygrał Michał Szpak ze swoją nową piosenką "Jesteś Bohaterem". Rozdano również SuperJedynki 2015 w wielu kategoriach. Zwycięski SuperPrzebój należał do zespołu Perfect i piosenki "Wszystko ma swój czas". Osobiście czuję lekki niedosyt bo liczyłem na bardziej ambitne nominacje jak i wybory. Tego samego dnia wystąpiła również Edyta Górniak, która świętowała 25-lecie swojej pracy artystycznej. W ostatni dzień festiwalu Polskie Radio świętowało swoje 90-te urodziny. Od godziny dwudziestej do późnej nocy mogliśmy oglądać występy muzyczne na przemian z kabaretami. Podsumowując całe wydarzenie to nie jestem szczególnie zachwycony. Liczyłem na więcej zwłaszcza, że w Polsce nie brakuje utalentowanych ludzi. Mam nadzieję, że w przyszłym roku pokażą więcej i zainteresują większa publikę. Jedna z niewielu piosenek, która pozostała mi w głowie i poprawiła humor jest "Cała jesteś w skowronkach" wykonana przez Mery Spolsky.


"Peace, love, empathy."

Oraz zapraszam na swojego Instagrama!

paffy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz