środa, 24 czerwca 2015

Day 8


Jakoś zrobiłem sobie przerwę z blogiem. Nie wiem dlaczego. W mojej głowie roiło się od pomysłów na posty ale nie miałem weny do napisania czegokolwiek. Dzisiaj powracam pełen energii i chęci. Jako, że parę dni temu rozpoczęło się kalendarzowe lato a już w piątek zakończenie roku szkolnego to pomyślałem że mógłbym podzielić się nowymi inspiracjami i pomysłami. W przeciągu ostatnich dni udało mi się znaleźć nowe utwory jak i ciekawych wykonawców. Bardzo do gustu przypadło mi "Heartbeat" od Margaret. Piosenka trzyma poziom jak i teledysk wykonany na wysokim poziomie. Kolejną jest "Ghost Town" od Adama Lamberta. Piosenkę odkryłem dzięki Maffashion - przeglądając jej snapy. Następną moją propozycją jest "Bitch I'm Madonna". Zauważyłem, że wielu ludzi olewa jej piosenki dlatego, że patrzą na osobę. No przyznam, że jest troszkę starsza ale póki ma głos i gra koncerty to chyba nie jest tak źle. No i jako ostatnio utwór kończący listę zaprezentuję "Bad Karma" od Axel'a Thesleff. Wyjątkowo wciągający i inspirujący utwór. W te wakacje na blogu pojawią się DIY mojego wykonania oraz ciekawe relacje z wyjazdów. Liczę, że blog Wam się podoba a jeżeli macie jakieś pomysły na zmiany to zapraszam do komentowania.


"For the money the world does not stand still, is is true, he swims in them."

Oraz zapraszam na swojego Instagrama!

paffy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz