piątek, 17 lipca 2015

Day 12


Siemanko! Dzisiaj mam Wam do zaprezentowania moje TOP 5 kosmetyków do włosów. Mam nadzieję, że się Wam spodoba i czekam na komentarze i opinie!



Miejsce 5 - Mgła stylizująca, Joanna.

Bardzo polubiłem ten produkt a jego zakup był czystym przypadkiem. Świetnie układa dopiero co umyte włosy jak i nadaje puszystości i delikatnego połysku. Najważniejszym moim kryterium jest to aby nie sprawiał, że włosy są sztuczne i poklejone. Dodatkowo produkt zawiera filtr UV, który bardzo dobrze chroni włosy.



Miejsce 4 - Suchy szampon, Batiste.

Suchy szampon w sam sobie jest dobry ale nie działa dobrze na włosy. Staram się myć włosy tradycyjnie niż nim ponieważ powoduje zatykanie się porów włosa i mogą masowo wypadać. Świetnie sprawuje się na jakieś wjazdy czy po prostu do odświeżenia się podczas pracy. Sam korzystam z Batiste zwiększającego objętość oraz zwykłego egzotycznego o zapachu kokosa.




Miejsce 3 - Szampon, spray do układania włosów, Yves Rocher.

Yves Rocher jest chyba moją ulubioną marką ponieważ ich kosmetyki są tworzone na bazie ziół, roślin - po prostu naturalne. Poniżej prezentuje moje ulubione - szampon z wyciągiem z pokrzywy oraz spray do układania włosów, który zwiększa objętość z wyciągu z malin. Szampon świetnie chroni włosy przed przetłuszczaniem oraz sprawia, że włosy są przyjemne w dotyku natomiast spray dodaje objętość oraz delikatny zapach malin.




Miejsce 2 - Puder, Szchwarzkopf

Jest to kolejny kosmetyk, który kupiłem przez przypadek ale stosuje go do dzisiaj. Świetnie podnosi włosy od nasady i nadaje im objętość. Jest bardzo uniwersalny. Działa tak samo na długich jak i na krótkich włosach. Efekt utrzymuje się do 12 godzin.




Miejsce 1 - Pasta modelująca, Syoss.

Jest to jedna z niewielu past jakich używam prawie codziennie. Idealnie układa włosy. Utrzymuje fryzurę do 48 godzin. Nie skleja włosów i daje możliwość wielokrotnego modelowania fryzury. Jedna z lepszych past jaką zakupiłem i jestem z niej w stu procentach zadowolony. Dodatkowo ma bardzo przyjemny zapach.



Oraz zapraszam na swojego Instagrama!

paffy.

2 komentarze:

  1. Ciekawe recenzje, rzeczywiście produkty Syoss są bardzo dobre ;)

    Zapraszam do siebie, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA! Zapraszam na mojego bloga, znajdziesz tam pytania: http://yume-o-kanaerumasen.blogspot.com
    Komentuj, obserwuj, będzie mi miło.

    OdpowiedzUsuń